jeaanetteee

Det här hade jag på mej i dag..

Publicerad 2011-01-10 18:54:00 i Allmänt,

I dag går jag omkring i svarta strumpbyxor, en himmelsblå klänning och en korallfärgad kofta!
Håret har jag i en fin fläta och mitt deadem med en svart rosett med små mininitar på eller va fan de e ;)
Jag kände att jag ville ha lite färg, de e så tråkigt att bara gå omkring i mörka kläder! ;)


Nu har jag i alla fall precis avnjutit en god middag med potatis, brunsås, hemmagjorda biffar och lingonsylt!
Love it!!
OCH, jag har gjort allt själv, till och med biffarna!
Känner mej lite stolt och bra faktiskt ;)

Annars så har jag väl inte gjort så mycket, städa ut julen som jag skrev i morse.
Sen blev de en promenad med martina och hundarna på en timme!
Verkligen behövligt för både oss och vovvisarna!

Sen for vi hem till martina och fikade lite.
Sen ville hennes mamma träffa annie också!
Och annie trivdes, hon snodde till sig lite mat, vatten och fann även ett grisöra!
Så hon ville inte följa med hem sen! :P
Men jag tycker att de e jätte kul att våra hundar går i hop så bra som dom gör!
De gör mej glad! :)

Nu skrek martina på mej att måste till donken och köpa milkshake till min sjuke broder!

Hörs i morgon gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela