jeaanetteee

ett bra minne

Publicerad 2011-01-18 14:58:00 i Allmänt,

eller nått sånt skulle vi berätta om i dag!
Eller vi och vi, jag!

Man har ju skaffat sej en del bra minnen genom åren som gått!
Men dom som strider högst upp på listan just nu är ju såklart min student och balen!
Så jag tänkte berätta om dom 2 :D


Balen var ju först, på måndagen!
Jag vaknade på morgonen, slängde i mej lite frukost och for sen till sara där hennes syster som är frisör skulle fixa våra naglar, smink och såklart håret!! :)
Jag var väl där runt 11 och vi var klara vid halv 5 eller så!
När klänningen och allt var på så åkte vi vidare till Martina där det skulle bjudas på champange och jordgubbar doppade i choklad!
Sen kom mina föräldrar dit och vi 3 fick agera kändisar för en kväll!
jag vet fan inte hur många kort som togs! ;)


Efter det så åkte vi till stan, behöver jag säga att vi drack i bilen på väg in för att lugna våra nerver? ;)
I stan träffa vi upp Malin och våran transport som var häst och vagn :)


Sen åkte vi genom hela stan och alla som vi mötte var ju på så bra humör :D
När vi kom fram så fick vi gå upp för vätldens längsta backe och på e röd matta!
Alla tog en massa kort och man kände sej så jääävla glad!
Resten av kvällen blev bara en stor jävla fest!!



 det är så segt så jag orkar inte lägga up fler bilder  ;)


Men då har vi ju studenten!
Den var på onsdagen, och självklart så försov jag mej!
Jag vaknade typ halv 8 och vi skulle vara hos emma på champngefrukost kl 8!
Så jag skrek på mamma så fick hon komma upp och fixa mitt hår och sen sminkade jag mej jättesnabbt, men noga! ;)
Och på men kläderna!
Sen när jag kom ner för trappen så hade mamma gjort i ordning jätte fint i vardagsrummet med kort på mej som liten, serpentiner(eller hur de stavas) ljus, en liten studentflicka i porslin och en present!


Jag blev så glad och öppnade presenten som va en ny kamera, min hade nämligen gått sönder :)


Jag började astjuta och mamma med! :P
Sen åkte vi int ill emma där de blev frukost, alkohol, tal, gråt och allt möjligt!
Vid 11 åkte vi till skolan igen, i den bilen som jag åkte spela vi markolioo, vi hade rotorna nere och skrek på alla som gick förbi!


sen blev de avslutning i aulan sen det klassiska utspringet!
Och där stog hela min släkt! :D
Och sen blev de ju vagnåkning och middag och paketöppning och ett jävla party på kvällen!!! :D


Det klassiska utspringt!!


Nu ska jag hitta på nåt kul :D

Heeeeeeeeeeej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela