jeaanetteee

ett pinsamt ögonblick och min favorit musik..

Publicerad 2011-01-09 13:08:11 i Allmänt,

Ja okej, pinsamma ögonblick har vi ju alla varit med om.

Men jag väljer nog de här.
Jag gick på stan, mitt i vintern, helt själv.
Och jag halkar!
Alltså jag ramlar!
Jag tycker de e hemskt, speciellt när man en själv.
För då kan man ju inte skratta bort allt med någon.
Eller visst kan man väl skratta, men man verkar ju helt slut om man går omkring och skrattar för sej själv lixom!
aaa, så de va inte kul!

Ett annat pinsamt ögonblick, eller jag vet inte om de e lika mycket pinsamt som de e roligt :P
Jag skulle för första gången i mitt liv gå till tandläkaren alldeles ensam.
Men, på den tiden va jag sjukt hissrädd! jag kunde inte åka hiss själv,
 så min tandläkare(som för övrigt var jättesnäll och väldigt omtänksam) skulle komma ner till entrén och möta upp mej där så jag slapp åka hiss ensam.

Men så va de så roligt att de fanns typ 3 likadana dörrar, och jag visste inte vilken dörr jag skulle gå in genom.
Så jag gick omkring där, och inte såg jag min tandläkare heller.
Så efter typ en halvtimmes letande gick jag tillbaka till skolan och hämtade min bästa kompis.
Jag trodde att hon kunde hjälpa mej.
Men icke!
På nått vis gick vi vilse där inne!
Vi irrade omkring i källaren och gud vet vart!
Men de här e en solskenshistoria gott folk!
Till slut, efter många om och men så hittade vi fram.
Men vi kom inte in genom den vanliga dörren inte, utan nån jävla bakväg!
Hahah aja, jag vet inte lalls hur vi lyckades, men vi kom i alla fall fram tillslut.
Och både jag och hanna fick ett varsitt fint klistermärke :)


Min favorit musik!
Jaa, jag gillar i princip nästan allt!
Men nått jag inte gillar är typ metall hård rock!
Där dom bara står och skriker och typ slår på instrumenten.
De e inte musik, de e oväsen!
hip hop e också nått jag inte riktigt förstår mej på.
Där hör man ju inte va dom säger! allt går i 300 km/h!

Men annars så gillar jag nog lite av varje!
Just nu rullar jay- like a prayer och gubben i lådan om varann här!
Och ibland blire en liten touch av från och med du! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela