jeaanetteee

Hatar det här!!!!!!!

Publicerad 2011-01-26 14:19:43 i Allmänt,

Varför ska de vara så jävla svårt att få fram jobb?
När jag började omvårdnad så sa alla - aaaa, du kommer få så mycket jobb när du är färdig utbildad!
Nu undrar jag, VART FAN E DOM???

Mitt lönebesked va inge kul att se!
Jag har råd me, jaa, absolut ingenting!
Som rädden på moset ska jag dessutom leva på den här lönen i 2 månader!
Det känns alldeles underbart, jag verkligen älskar det här!!

Jag har även gått på arbetsförmedlingen sen sista augusti, och gissa vad!
Jag har inte ens träffat min handledare än..
Jag menar va e de för skit?
Alla jobb jag har sökt har jag hittat själv..
Dom har inte hjälpt mej med någonting!

aaee, fyfan va irriterad jag e just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela