jeaanetteee

17 juli

Publicerad 2011-07-17 12:16:43 i Allmänt,

Usch va dålig jag har varit på att skriva här på några dagar!
Smäll på fingrarna Jeanette!!
Men jag har typ inte haft tid!
Jag har jobbat hela jäkla veckan, så på fredagkvällen var jag helt slut...
Men min plånbok blir allt större, och det tackar jag ju inte nej till direkt :)

Min helg har varit ganska lugn!
I går va vi på bio i öret, Forsen fick ju körkort i fredags så hon körde dit!:D
Vi kolla harry potter, men den va jätte bra faktiskt :)

Det är typ det som hänt den här helgen ;)
Nu ska jag ladda om inför en ny jobbvecka.
Och självklart kommer syrran och dom hit den här veckan som jag jobbar som mest!
KUL!

Nej, usch vilket tråkigt inlägg!
Jag drar!



Inte igår inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela