jeaanetteee

17.50

Publicerad 2011-03-28 17:50:19 i Allmänt,

Har just tryckt imej en goood middag lagad av min kära mor!
Det blev söndagsstek(på en måndag?) med ris och sås!
mmmmm, ljuvligt gott! :)

Kollade just i min kalender och har kommit till insikt att min vecka
är minst sagt fullspäckad!

Måndag:
vila upp mej efter helgens jobbpass, och tagga till inför veckans jobb! ;)

Tisdag:
jobba
lunchdejt med ema
möte inför jobbet

Onsdag:
jobba
martina och jag ska leka bilmekaniker med hennes bil, får se hur de slutar! :P

Torsdag:
Jobba!!

Fredag:
Jobba
Far i väg till mitt kära tälje! :)

Lördag:
Södertälje

Söndag:
Fira syrran
åka hem till kga igen


Okej, det kanske inte va så jätte fullspäckat schema!
Men jag har att göra varje dag i alla fall!  ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-28 20:48:24

lust att gå på snörjävel skojävel med Mig någn dag?

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-03-28 21:05:47

ja tack järna!

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-28 21:21:33

bra! när fan ska vi ta oss till ullared?

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-29 18:34:23

ja, du med min ekonomi blir det nog i slutet på december! nej jag har nog fasn inte råd innan sommaren i alla fall tyvärr!

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-30 00:11:43

okej. men vi kan ju inte åka till gbg i slutet av maj för då ska ni ju till malin. vi hörs av.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela