jeaanetteee

19 maj

Publicerad 2011-05-19 08:44:11 i Allmänt,

Gud va tiden går fort!
Snart är maj slut, och juni är här :)
Det känns som att det nyss var jul typ.


Ni vet den låten "en sång för alla dom som aldrig hittat nån att dela sin glädje och sorg med"?
Jag har haft den på hjärnan hela morgonen.
Och då börjar jag tänka på när jag, martina och nicklas va i örebro en gång
Och så åktevi från centrum ut till marieberg.
så kom den här låten och då börjar vi sjunga/skrika!
Så folk kollar och skrattar åt oss när dom kör förbi, ha!
Då har dom hör när vi sitter och sjunger i bilen.
Kul info va? ;)

jag har verkligen ingenting att berätta så jag drar nu :P

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-05-20 09:23:55

hahahahahahahahahaa det var fan bra !

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-05-20 10:29:46

eller hur! dom verkligen asglodde på oss ju! men inte så konstigt när man tänker efter! det kan ju inte ha låtit fint asså! :P

Postat av: Lcswgy

Publicerad 2011-06-08 08:48:34

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela