jeaanetteee

sjuker

Publicerad 2011-05-16 11:37:13 i Allmänt,

Och så har man ännu en gång blivit smittad av dagis bacillerna!
Inte kul!
Men jag hoppas vid gud att jag inte blir lika förkyld som förra gången.
Då går jag fan under alltså..

Som alla andra så ska även jag kommentera
gårdagens match.
Men mina kommentarer är faktiskt positiva!

Visst, de va väl tråkigt att vi inte vann.
Men vi har ju vunnit så måga gånger förut.
Finland har bara vunnit 1 gång.
Jag tycker att de gott är värda att bli kallade
världmästare i hockey! :) 

Och att komma tvåa i en världtävling tycker jag är jättebra jobbat!
Jag är stolt över våra hockeypojkar.
Med betoning på pojkar, fan de va ju jätte många 90 och 91-or med!
^^,





Detta investerade jag i i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela