jeaanetteee

19 November

Publicerad 2011-11-19 12:39:10 i Allmänt,

I dag blev de en rejäl sovmorgon .
Ända till klockan 11, jag som hatar att sova länge på morgon
fick lite småpanik när jag såg va klockan va!
Men, men vafan ska jag göra lixom :P
Jag har ju fan jobbat hela veckan så jag
förtjänade en sovmorgon tycker jag :)

Igår efter promenaden med Erica så drog vi hem till mig en sväng,
sen när erica skulle gå så sprang det in en katt i min lägenhet!
Tror ni att jag blev chockad eller?
Vart fan kom den ifrån lixom?!
Men de va tydligen grannens katt så smet ut :P
Så den kom till rätta i alla fall :)

Sen va jag hos nicklas på kvällen, en liten syskonkväll :)
Vi spela lite kort och kolla idol och armageddon.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen städa lite tror jag.
Eller kanske tvärt om? :P

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2011-11-19 13:51:26

haha snacka om panik!!! :P

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-11-19 16:53:40

ja fyfan! jag blev verkligen skiträddd!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela