jeaanetteee

28 Oktober

Publicerad 2011-10-28 19:58:18 i Allmänt,

Det har varit en alldeles lugn fredag för min del!
Umgåtts med emma, druckit latte med emma, skrattat med emma och
dampat loss med emma. Som vanligt ;)

Nu har jag precis kommit in från en kvällspromenad med mamma
och min lilla hund!
Nu snart blire idol :)

Sen nån gång i kväll ska jag sova!!
Jag e så jäkla trött va!
Sova länge och mycket och djupt i natt ska jag göra. Goa gubbar på de.
Så e jag helt jävla utvilad i morgon,
alldeles lagom till ericas inflyttningsfest.
Så kan jag va uppe hela natten och morgonen och härja och flamsa.
Det låter finfint i mina små öron :)

Nu, idoltime :)


Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2011-10-29 15:07:04

Va söt du är på bilden lille du :P

Ikväll äre fest som gäller!!!!!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-10-29 15:25:25

haha du tycker de va? grrr! ;) jag e taaaaaaaaggg erica!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela