jeaanetteee

Det är okej att känna saknad

Publicerad 2011-10-27 16:15:17 i Allmänt,

Jag tänkte rekomendera en blogg lite så här på
torsdagseftermiddagen!
Det är en tjej som heter Sofie som förlorade sin tvillingsyster i cancer
i sommras.
Hon är med i en liten minifilm som Ung cancer har gjort!

Jag tycker ni ska titta på filmen, bli berörda av filmen!
Och sen leva i nuet, man vet aldrig när livet kan ta
en fruktansvärd obehaglig vänding!

                 

              Jag har kollat på den här filmen kanske 10 gånger nu!
Och jag blir lika berörd varje gång!
Tänk om de va min bror eller min syster?
Jag vet inte riktigt hur jag skulle klara av det! OM jag skulle klara av de?

Sofies blogg är i alla fall www.sofiecammero.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela