jeaanetteee

1 December

Publicerad 2012-12-01 10:27:42 i Allmänt,

Mår bättre i dag, men är inte helt okej i halsen!
å sjukt irriterande!
Men samtidigt skönt att slippa influensan, man får se de positiva i de hela ;)
 
Har varit på Maxi med min bästa vän och storhandlat, och de storhandlades verkligen!
Men skönt att storhandla innan alla andra gör de ;)
Nu sk ajag bara köpa en julskinka, ska för första gången i mitt liv fixa julskinkan själv!
Hur sk de gå? jag vet inte ens hur man gör.
Eller först kokar man den sen så griljerar man den. typ de är det jag vet ;)
 
Jaja,  de går nog bra!
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på sunes jul och dricka ännu mera te ;)
Sen ska jag antagligen bort till nicklas och martinas nya lägenhet och kolla hur den ser ut :D
 
Nu ska jag kolla julkalendern, se om den är någe bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela