jeaanetteee

10 December

Publicerad 2012-12-10 14:05:16 i Allmänt,

Fasen va gött det är när man är nyduschad att krypa ner i nytvättade kläder som fortfarande är varma efter tummlaren!
Bara så ni vet! ;)
 
Igår va jag och titta på  M och N nya lägenhet nu när det mesta är klart, och jag kan säga att jag är måttligt avundsjuk!
Så himla mysig lägenhet!!
Så jag och martina bestämde att jag också ska satsa på en lägenhet på löten, för då blir vi ju typ grannar! :D
 
Jag har även bestämmt mig för att ge mig jälv en julklapp!
Nämligen en ny telefon.
Jag har ju 3 saker som jag behöver köpa nytt.
En större tv, en ny mobil och en större soffa!
Och jag har ju fått min moped såld så jag ska unna mig nått.
Och det känns faktiskt som en ny mobil är prio ett!
Min har ju hängt med ett tag och även tagit ut sin rätt.
Högtalaren är trasig så jag hör varken när jag får sms eller när det  ringer eller nått!
 
Och då velar jag mellan dessa 3 mobiler:
 
Iphone 4
 
 
 
Samsung Galaxy s2
 
 
Samsung Galaxy s3
 
 
Jag är ju faktiskt mest sugen på samsung s3, den är ju lätt
snyggast fan!
Men den är ju såklart dyrast med!
Men ja, vi får väl se vad jag bestämmer mig för ;)
 

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-12-10 20:11:11

Jag har en s2 och den funkar alldeles perfekt :-)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-12-10 21:03:05

ja, jag vet! men tror de blir en s3 faktiskt :)

Postat av: martina

Publicerad 2012-12-10 22:29:39

inte en iphone. spricker efter minsta lilla fall. inte ens en amputerad dvärgs fallhöjd pallar den !!!!! Jaa, kom till oss på löten !!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-10 23:08:58

haha konstig kommentar!! :P haha ja, de blir nog den sista! jag är på g bort till er ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela