jeaanetteee

14 December

Publicerad 2012-12-14 21:47:08 i Allmänt,

Har just gjort ett jobbpass, och nu ska jag väl kolla lite film innan det är dags att sova.
I morgon blir det en ny härlig dag på kära lötis! :)
 
Ja, igår blev de verkligen en heldag i Örebro.
Fick några fler julklappar inhandlade, plus min kära kära minigran!
Jag måste ju ha en gran hemma, eller hur?!
Och mitt vardagsrum är ju inte de största, så jag får ju inte plats.
Men den lilla bebisgran passa perfekt :)
 
Och va är det jag läser på aftonbladet?
Att dom ska ta bort 3 scener ur kalle ankas jul!
Va är nu det här för jävla påhitt?!?!?!
Jo, dom säger på SVT att det är för att de i princip är gammalt!
Det är inspelat eller vad man ska säga på 30 talet och nu är det 2012.
Men det är ju en tradition, det är kul att alla generationer i ens familj har kollat på precis samma jävla program!!
Nu tycker jag seriöst att mänskligheten får skärpa till sig!
Eller dom som kommer på den här jävla smörjan!
Man ska kalla folk för hen, man får inte klä ut sig till pepparkaksgubbe, och man får inte göra de och man får inte säga så!
Ärligt, töntigt!!
 
Här är i alla fall en bild på min fina gran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela