jeaanetteee

30 December

Publicerad 2012-12-30 19:33:38 i Allmänt,

Herregud va dålig jag har varit på att skriva här då!
Men jag har faktiskt haft rätt så fullt upp dom senaste dagarna!
Har mest jobbat, och där emellan klämt in lite julfiranden ;)
I julklapp blev de lite alltmöjligt.
*Sängkläder
*ljuslykta
*Muffinsbok
*skitskön morgonrock
*Margaritaglas
*Biokort
*Och pengar såklart!
Har säkert glömt nått, men de blev bra klappar och en mysig jul :)
Det bestämdes även att nästa jul ska firas i Södertälje, sjukt jävla mysigt! :D
Så nästa år ska jag för första gången på mycket länge vara ledig på julen, konstigt det kommer kännas ;)
 
Den här veckan har jag också mycket inplanerat.
Måndag: Nyårsfirande Ofc ;)
Tisdag: BAKIS
Onsdag: Örebro och shoppa!
Torsdag: vara psykiskt stöd till Märta som ska fixa sin bil
Fredag: åker till Södertälje över helgen
 
Nu ska jag fortsätta kolla på shrek! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela