jeaanetteee

4 December

Publicerad 2012-12-04 21:48:03 i Allmänt,

Så äntligen sätter jag mig här och bloggar lite till er stora förtjusning! :D
Har mest plockat fram ännu mera jul i dag, och städat!
Sen är jag ju fortfarande sjuk så jag har kollat på min kära skilda världar box! ;)
 
Tända första ljuset i dag eftersom jag inte va hemma i söndagskväll, lite försenat, men funkar ändå ju ;)
 
Slog även in dom första julklapparna!
 
Och sen fick jag sån stor lust att baka så jag gjorde vaniljcupcakes, och sen frosting.
Sen provade jag mina 4 olika färger jag beställde, och de blev ju riktigt bra faktiskt!
Ni får ursäkta att de mest ser ut som 4 kaviar mackor men, så fick de bli! ;)
Ni visar ju inte bilden va det är för färger egentligen, men det är rosa, röd ljusgrön och ljusblå!
 
Nu ska jag ta en ipren och sen sova, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela