jeaanetteee

16 Juli

Publicerad 2012-07-16 12:50:49 i Allmänt,

Känner mej jätteduktig just nu!
Har verkligen storstädat hela lägenheten, till och med ugnen!!
Är inte de duktigt?! :)
 
Nu ska jag fixa mej lite lunch, sedan gå iväg till jobbet!!
Mina skräckveckor börjar nu nämligen!
Jobbar 2 veckor med endast 2 dagar ledigt, men då känner man att man lever i alla fall! :P
Och så blir ju plånkan lite större också ;)
 
Min helg va trevlig i alla fall!
De va tänkt att vi skulle grilla i frödingsparken, men några andra hann före!
Så vi fick låna mammas elgrill och grilla på martina och nicklas balkis i stället!
Men de gick lika bra de med! :)
 
Sen blev de kubbspel, tjejerna mot killarna!
Vad dom än säger så vann vi!!!
Men i alla fall mitt i spelet så börjar de verkligen asregna, men vi spela klart i alla fall!
Hahah, kul!
 
Sen blev de ännu mera alkohol och spel, fast inne ;)
 
Jaa, de va väl de jag hade att berätta för er!!
 
Tja!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela