jeaanetteee

2 Juli

Publicerad 2012-07-02 10:05:42 i Allmänt,

Jisses, redan Juli. Och ingen sommar!
lite besviken faktiskt, jag vill ju sola och åka till Nora
och äta glass och grejer! men så ska det bara va tråkväder hela tiden!
 
Jaja, min helg har bestått av jobb! Men nu är jag faktiskt ledig 2 helger i rad, det blir allt gött!
I helgen vankas det i alla fall Södertälje. Mormor ska ut och äta med hennes 3 barn och alla barnbarn.
Hon har ju fyllt 80(tror jag) så det blev typ en av hennes presenter. Att få umgås en hel dag med sina barn och barnbarn!
 
I dag blire tvätt och städdag för mig! Har som vanligt massa tvätt, jag förstår inte?!
Sen blire middag med Martina, kul ;)
 
Ska nog gå bort till mamma en stund också för jag vill träffa min hund jag inte sett på över 1 vecka nu!
 
Och jag måste bara berätta, jag och martina hade bestämmt att vi skulle ut och gå en promis efter jobbet.
Precis när vi hade gått klart barkis så började de regna!
Ibland måste man ha lite tur va?! ;)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-07-02 11:19:28

regnet kom då för att jag hade fört en konversation med väderjesus och han sa att det var ok att ta regnet efter promenaden.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-07-02 11:54:29

jaa! det förstårs!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela