jeaanetteee

23 Juli

Publicerad 2012-07-23 09:57:52 i Allmänt,

Hade tänkt att jag skulle få en sjuhelvetes sovmorgon i dag, men jag vaknade klockan 8!
Vafan?!
 
Sen ställde jag in min pw för jag kände inte för att gå i regn, måste även till maxi och handla lite för jag har ingen mat hemma.
Men de får vänta till nån annan dag helt enkelt, det är nu man ska ha bil!!!
Usch va irriterande!
Att ha körkort men ingen bil alltså!
 
Har på tv4 nyhetsmorgon och det är 2 killar som kanske är i min ålder, som älskar my little ponny!
Dom tycker att filmerna är "otroligt bra"!
Ehh, okej, det gjorde jag med när jag va 8 år!
 
Nej, nu sk ajag sluta vara så dömande!
Dom är säkert jättefina människor!
 
Så, nu ska jag äta frukost! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela