jeaanetteee

1 Juni

Publicerad 2012-06-01 08:48:46 i Allmänt,

hur underbart är det inte att vakna till et ljud av en jävla maskinjävel som lägger asfallt
PRECIS utanför mitt fönster?
Dessutom klockan 7 på morgonen!
Tur för dom gubbjävlarna att jag inte jobbat natt!

Jaja, så nu sitter jag här och tittar på vakna med the voice!
Sen duschen!
Sen fixa matlåda!
Sen mot jobbet klockan halv 2 till 21

Sen blire jobb hela helgen lång för min del!

Skulle ju egentligen fira mormor i helgen, för hon har fyllt 80.
Men jobb går typ i första hand, så jag kan betala min hyra!
Tyvärr!! :(

Men jag får trösta mej med jobbfest i stället!
Gött att jag jobbar kväll på söndag så jag kan släppa loss ;)

Nej, lite frulle sen får dagen komma hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela