jeaanetteee

15 Juni

Publicerad 2012-06-15 12:10:35 i Allmänt,

Efter att jag nu bott här i 2 månader har jag äntligen gjort iordning
mina skor!
Tagit fram de skor jag använder och lagt dom i skohyllan jag fick av mamma :p
Dom andra skorna ligger i garderoben upplagda, och höst/vinterskorna ligger nedpackade!
Fan va duktigt jag är! :D

Vad har annars hänt sen jag skrev sist?
Joo, träffa märta i onsdags.
Sen blev de spontant onsdagsmys hos mamma med la familia!
Sallad för min del, champange och glass till efterrätt!
Och fotbollen i bakgrunden!
En väldigt mysig dag måste jag säga! :)

Sen har vi bokat stuga till ullared den 1 September!
Gött!!!! :D

Nu ska jag fixa lunch, sen städa(känns som att jag inte gör mycket annat än att städa!)


Kul sällskap ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela