jeaanetteee

21 juni

Publicerad 2012-06-21 10:14:12 i Allmänt,

Har precis kommit in efter en härligt PW till och på barkbanan, och hör och häpna, jag jogga till och med!!
Vad händer?! Mina ben hamna nog i chock då jag typ inte joggat sen jag var 1.10 m över havet!
Men det va jävligt gött faktiskt!
Så nu har jag gjort mitt för i dag!
 
Nu sitter jag och lyssnar på dagens sommarlåt! Summer Paradise, men jag fattar inte, är det simple plans låt? låter inte som dom direkt!
Men den äre i alla fall jävligt bra! :D
 
Efter jag ätit frulle tänkte jag ge mej på veckans storstädning och även se ifall jag kan slänga in min vita tvätt!
Hoppas tvättstugan är ledig!
 
Sen blire att handla in köttet tills grillningen i morgon.
 
Sen ska jag träffa bästa Märta och bara softa på hennes balkis! Bra dag jag har framför mej! :)
 
 
 
Mmm, picknick är min favoritmat ;)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-06-21 10:44:13

du är bäääääässsst ! <3 jävla gött med picnic ! :D

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-06-21 13:55:24

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela