jeaanetteee

4 Juni

Publicerad 2012-06-04 12:43:27 i Allmänt,

Mår som en säck nötter här!!
Jag mår iofs inte så dåligt men jag är så fruktnasvärt jävla trött!
Jag fattar inte!!
Men jag har ju sovit som crap 2 nätter i rad så!
Kanske är det som spökar?

Började i alla fall min helg med jobb, jobb och jobb!
Sen blev det fest med jobbet på lördagskvällen.
Sluta med efterfest hemma hos Sirpa där jag
spenderade min mesta tid inne i badrumet!
Fy fan!
Dessutom skicka jag sms och ringde till halva min telefonlista tydligen!
Herre gud!

Men vi däcka i alla fall över där och jaa,
jag mådde såklart skit igår!
Inte ett dugg jävla kul!
Mådde fan illa hela jävla dagen!
Och i dag är jag trött, trött som bara den!

Men nu sk ajag äta lunch och sen städa tror jag!
Om jag inte somnar igen!

Ett jävligt tråkigt inlägg, men man får ha sånna dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela