jeaanetteee

27 Mars

Publicerad 2012-03-27 10:52:22 i Allmänt,

WOHOO!!!
Lön i dag!
Vilket gillas såklart! ;)

Det enda jag får lägga pengar på nu är mat, hyra och flyttsaker!
Fun, men jag överlever nog utan nya kläder ett tag!
Jag får försöka i alla fall ;)

I går blev de lunedet med martina och hundarna!
Jag blir jämt lika glad när jag kan släppa min hund så hon får springa fritt!
För hon gillar verkligen de.
Och sen skrämmer hon alltid livet ur martinas hundar! :P
Hon springer ju förbi dom så snabbt så hennes hundar bara stanna upp
och bara " va vad de som hände?" haha så sött :P

Sen for vi hem till nicklas och martina för att göra lite biff och mos!
Vår specialité :)
Vid kvart över 22 blev en sväng på barkbanan.
Som förövrigt inte va så lerig så nu ska jag börja gå där!
Gött!!!

Nu ska jag fixa iordning mej lite, sen blire jobb kl 13-16:30.
300 kr typ, men de får man en handling för på maxi sa nicklas.
Han är allt bra smart ibland den lille pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela