jeaanetteee

28 Maj

Publicerad 2012-05-28 10:57:38 i Allmänt,

Så va min helg slut!
Hade planerat in en lugn helg, men det blir ju inte alltid som man tänkt sej :P

På lördag morgon ringde jobbet och jag fick jobba 11-21.
Efter jobbet blev de schlager kväll hos emma!
m-l och amanda kom också dit.
Eftersom SVERIGE FUCKING VANN hela jävla skiten
bestämmde vi att vi skulle ut och fira!
Vilket vi gjorde med!
Mot Reddan blev de :D
Jävligt rolig kväll! :D

På söndan blev det återigen jobb 11-21 för min del! :D
Men jag va inte så jävla bakis så det gick alldeles utmärkt :)
Och de va ju tydligen Pingst, så det blir bra betalt för min del :)

I dag är det lite grått väder ute, så jag ska väl passa på att städa lite igen, kanske tvätta om
tvättstugan är ledig :)
Ikväll ska jag bort till mammsen och fira henne lite då jag jobba igår!

Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela