jeaanetteee

21 November

Publicerad 2012-11-21 10:55:00 i Allmänt,

Mina fina färger kom igår!!
Men dom va supersmå, verkligen pysslingssmå!
Men dom va tydligen jävligt dryga så jag hoppas dom räcker länge :)
 
I alla fall så skicka posten hem mitt paket hit, i stället för att lämna in de på konsum.
Så när jag kom hem igår så låg paketet i mitt postfack, och jag fick inte ut skiten!
Det satt verkligen fast.
Jag stog där säkert 5-10 min, och ni som känner mig vet att mitt tålamod inte alltid är det bästa, och speciellt
inte om man jobbat från halv 1 till nio!!
Och just i den sekunden som jag kände att shit, nu sparkar jag snart sönder de här jävla postfacken så kom min granne,
Och då får man ju skärpa till sig. Men han fick i alla fall ut de jävla skit paketet!!!
 
Nu sk ajag äta frukost och sen ska jag städa, måste verkligen dammsuga!
Sen vet jag inte vad jag ska hitta på!
Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda :)
 
Tack och hej!!
 
Fiiiint! jag ska bli så duktigt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela