jeaanetteee

kväll!

Publicerad 2012-11-21 21:02:05 i Allmänt,

1. Fullständigt namn- Jeanette Christina Carlstedt Apell 
2. Ålder? - 22 år 
3. Vart bor du?
 Karlskoga
4. När är du född?
 8 maj 1990 
5. Vilket år tar du studenten? -
tog studenten 2009
6. Något jobb? - Jobbar som undersköterska
7. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
8. Vem fick du senast sms ifrån? - Martina
9. Film? - gillar kärleksdravvel och komedier i stora lass tack!
 
10. Låt? -
Getto supestar med jem!
11. Mat? - Kyckling i alla dess former nästan! 
12. Dryck? - vatten är ju de godaste
13. Färg? - ROSA
  
14. Land? - Gillar sverige! 
15. Människa? -
va?

 

senaste:
1. Personen du tänkte på? -
 Martina och hennes familj! 
2. Gången du grät? - ett par timmar sen
3. Pizzan du åt? - gillar inte pizza så de va nog länge sen
4. Gången du var i Göteborg? - tror jag va 16 eller 17 
5. Gången du var i Stockholm? - i våras tror jag
6. Gången du var full? - på senaste jobbfesten :)
7. Gången du var hög? har aldrig varit hög

 

antingen eller:
1. Svart eller vitt? - oftast svart 
2. Hund eller katt? - hund
3. Ut och festa eller hemma och mysa? - Det beror på vilket humör jag är på. men gillar båda :)
4. Tvspel eller datorspel? – usch, inget! eller, ibland är jag en simsnörd, så får väl bli dataspel då ;)
5. Big Brother eller Paradise hotel? - älska big brother!
6. Blont eller svart hår? - Har haft båda, men trivs bäst i blont hår  
7. Har du blåa ögon eller bruna? - Jag har blåa ögon
8. Choklad eller lakrits? – men herregud choklad! 
9. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt 
10. Pizza eller kebab? - inget, gillar varken kebab eller pizza

 

antal:
1. Personer du älskar? - Min familj och mina vänner!
2. Personer du hatar? - Ja, dom flesta hatar ju nån!
3. Gånger du varit full? - men oj, de vet jag inte.. sitter inte och håller räkning direkt
4. Gånger du haft minnesluckor? - några gånger

 

 

vad:
1. Gör dig glad? - mycket
2. Gör dig ledsen? -
mycket
3. Vill du helst göra nu? - krama om martina!
4. Längtar du till? - julklappsdag i örebro och ullared!
5. Tycker du om dina betyg? - dom är helt okej, men dom kunde vart bättre!
6. Ångrar du i ditt liv? -
det tänker jag inte skriva här!
7. Är det bästa som hänt dig? mycket
8. Hur mycket är klockan? - 21:00

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-11-22 10:14:41

nnaw <3 underbara du ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela