jeaanetteee

9 Oktober

Publicerad 2012-10-09 13:38:17 i Allmänt,

Tja!!
Älskar verkligen karlskogas nya lilla affär, nille.
Jag och märtis va där en sväng igår och jag hitta en sån jävla fin lyckta, och så kosta den bara 80kr!
Och den lyser verkligen upp hela rummet typ!
Skitbra!
Sen finns det så mycket annat mysigt därinne!
 
Igår blev det även kvällsfika hos mamma, hade inte träffat henne på typ 1 vecka eller nått!
Sjukt, men hur gammal man än må vara så är mamma alltid mamma! ;)
Men i alla fall, det blev som sagt fika och johan falk!
Mums på joel kinnaman som vanligt!
Jisses!!
 
Idag blev de en sväng på stan för martina va tvungen att köpa ny lyckta och jag va tvungen att köpa puder och lotion! 
Nu håller jag på att städa lite smått!
Eller smått och smått! Ganska mycket!
Jag är lixom en person och skitar ner så jävla mycket!
Tänk sen när man är vuxen på riktigt och har barn och sånt, mitt hus kommer se ut som en krigszon!
Inte coolt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela