jeaanetteee

12 September

Publicerad 2012-09-12 14:00:57 i Allmänt,

Va ju tänkt att jag skulle sova läänge i dag så jag orkar med natten på jobbet!
Somna vi 1 typ och vakna ta mej fan halv 8, skitpigg!
Vafan är det för jävla hittepå?!
När jag äntligen får och framförallt måste sova länge så gör jag ite de!
Ganska så irriterande! :P
Så jag får lägga med vid 4 och hoppas på att jag somnar en stund, annars kommer det bli en tuff natt ;)
Så om någon är vaken inatt och inte har nått att göra så ring gärna mej! :P
 
Nu har precis hela himelen öppnat sig och det verkligen vräker ner regn!
Jesus, trodde de hagla för en stund också!
 
Har inte så mycket mer att förtälja så jag ska återgå till maten i köket och se hur det går där :)
 
Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela