jeaanetteee

19 September

Publicerad 2012-09-19 09:44:12 i Allmänt,

Ser ut att bli en fin dag, men man ska ju inte hoppas att de håller i sig.
Men vem vet, vi kanske har tur idag! :)
 
Tänkte faktiskt dra bort till maxi en sväng och handla lite, men orkar fan inte!
Jobbigt att vara sjuk, man får ju inget gjort lixom!!
Men jag vill inte bara sitta i dag så jag ska nog städa, för det va länge sen jag gjorde de nu!
Och sen ska jag nog bara lite kanelbullar!
Har varit sjukt sugen på de länge så nu får de bli av!
Kanske inte så smart med tanke på att jag är sjuk, men jag är inte såå sjuk längre, mest hängig och ont i nacken!
 
Till sist ska jag säga grattis och 4 hurra till min kära lillebror som fyller 21 år idag! ^^,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela