jeaanetteee

27 September

Publicerad 2012-09-27 19:10:51 i Allmänt,

Nu ska ni få höra nått kul.
Jag har köpt askungen!!
Fan va mysigt va?!
Nu är jag snart en fulländad disneyfreak!! :D
 
Känns bra att lönen sitter på kontot och hyran och alla räkningar är betalda!
Herre gud, känns som det va i går jag valsa omkring i blöja och prata bebisspråk som ingen förstår.
Och nu betalar jag räkningar!
Vart tog alla år vägen?
Jaa, de kan man ju fråga sig!
 
Igår va ju mamma här en sväng och jag kände inte för att sova ensam så jag följde med henne
hem och sov där i natt.
Softisch! :D
 
Annars så har jag umgåtts med martina och hennes hundar typ hela dagen.
Kolla nya csi och tjöta! :D
 
Nu ska jag äta min efterlängtade sandwish :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela