jeaanetteee

funderar och funderar!

Publicerad 2012-09-11 14:36:42 i Allmänt,

Har under en längre tid funderat stenhårt på om jag ska köpa 2 katter.
Jag är ju van att ha djur omkring mej, eller djur och djur, hund ;)
Och jag tycker det är så tråkigt att inte kunna ligga och gosa med en hund på kvällarna.
Men hund vill jag inte skaffa, katter är mer självständiga eller va man ska säga.
Men i så fall vill ja ha 2 stycken, vill inte att nån liten kissebebis ska sitta själv här när jag jobbar.
Då har den ju sin kompis lixom!
Men samtidigt tycker jag att det är taskigt att låsa in dom i min lilla 2:a.
Men jaha, det här vart jag ju inte mycket klokare av!!
 
Har ju pratat med mamma och hon sa att hon gärna är kattvakt i så fall om jag skulle
resa bort typ över helgen
eller så.
Men då måste jag ju göra dom hundvana, eftersom mamma har annie.
Och sen har vi ju det här med norge.
Ska få papper i dag.
Och ska jag verkligen skaffa 2 kissar i fall jag drar till norge snart?!
Hur snällt är det att köpa 2 katter och sen sälja dom om några veckor?
 
Jaa kära ni!
I-landproblem va de här jag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela