jeaanetteee

22 April

Publicerad 2013-04-22 12:03:23 i Allmänt,

Nu äntligen ska jag vara ledig HELA dagen lång!
Känns ju helt underbart och konstigt ;)
På nått sätt tär det på en mer när man jobbar sent på kvällarna än dagarna, men samtidigt ger de ju lite mer pengar :)
 
Annars så blir det en lugn dag för mig, mamma kommer hit om en stund och ska sova här i natt för dom gjorde nåt med hennes golv.
Jag fatta inte riktigt va dom skulle göra men hon kunde i alla fall inte sova hemma, så tur för henne att jag har en lägenhet hon får sova i då ;) 
 
Sen har jag hittat 2 par skor som jag ska beställa snart!
Så galet kär i dom!!
 
Sen ska jag boka klipptid i veckan här, nu ska håret väck!!
 
Och sen kära vänner och fiender så äre lön på fredag, äntligen kan man börja leva som en människa igen, och det firas med asshopping i Örebro med Martinis!
Underbart fan!
 
Skorna jag ska beställa!
 
 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2013-04-22 14:48:40

dom rosa vill jag också ha ! skitfina =)

Postat av: jeanette

Publicerad 2013-04-22 18:05:51

jag vet! jag är fan käär!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela