jeaanetteee

3 April

Publicerad 2013-04-03 14:46:19 i Allmänt,

Herregud va vi flängde omkring igår!
Men vi fick mycket fixat!!
Storhandling, köpa minidrickor i k-hamn, köra vilse i k-hamn, byta nån grej på cheapy, handla torkställning på öb,
laga tacos, och sist men inte minst slå oss ner i soffan och kolla på the woman in black!
Skitäcklig film, jag kolla säkert 15 minuter sammanlagt!
Sen satt jag med en gossehund framför ögonen och martina fick berätta vad som hände!
Och fast jag typ blunda hela filmen så hade jag skitsvårt att somna i går, jag oh skräckisar är inte bästa vänner!!
 
Idag har jag bara tvättat!
Gött att ha på sig rena kläder ;)
Och nu funderar jag på att faktiskt lägga mig i soffan och kolla på en film, fast det är jättefint väder ute!
Så får jag göra, för jag är vuxen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela