jeaanetteee

2 Januari

Publicerad 2013-01-02 11:29:06 i Allmänt,

Mitt första inlägg det här året!
Spännande va?! ;)
Nyårsafton va kul!
Började med en trerättersmiddag! Inte allt för ofta man äter sånt, men gött va de! :)
Dock så glömde i alla fall jag bort efterätten, så egentligen blev de bara 2 rätters ;)
Efter middagen kom nicklas kompis och hans tjej förbi.
Så vi drack alkohol och spela spel.
Kvinna vs Man.
Och vem vann? jo vi såklart. Men roligt spel va de!
Så det blev en lyckad nyår, det enda som saknades va fyrverkerier.
Men vi fick njuta av dom andras fyrverkerier i stället! :)
 
Idag är det städdag här.
Håller på att tvätta för fullt, sen ska här städas ut julen och baka tänkte jag också försöka hinna med :P
Hitta ett recept på bröd som verkade väldigt gott!
Så det tänkte jag prova :)
 
I eftermiddag blire Örebro för shopping med min ständige vapendragare och på kvällen blire mammas pojkar!
Så jag har en bra dag framför mig! :D
 
Hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela