jeaanetteee

14 Mars

Publicerad 2013-03-14 09:52:52 i Allmänt,

Hade egentligen tänk att ta en morgonpromis med mamma, men det va ju så jävla kallt ute, så vi sket i de!
Istället ska jag städa och diska och sen laga lunch innan jag tänker spendera min torsdagskväll på lötis!
 
Mycket mer än så hinner jag inte med idag.
Har ju jobbat över 1 vecka i rad nu, så i morgon har jag min första lediga dag på länge.
Och det ska bli så gött!
På lördag far vi mot ullis, jäklar va gött de ska bli!
Åka lite bil, handla lite, äta den obligatoriska burgerkinghamburgaren i stugan och på kvällen när vi är så jävla övertrötta ska jag och martina börja slåss med mammas presentpapper, och hon ska först bli lite småirriterad över att vi förstör hennes helt nyinköpta presentpapperrullar,  men sen skratta för vi är så jävla barnsliga!
Underbart helt enkelt!! :D
 
Nu måste jag diska och städa! hej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela