jeaanetteee

17 oktober

Publicerad 2013-10-17 19:22:35 i Allmänt,

fy fucking fan vad jag har varit en duktig flicka idag!

Startade dagen med en promme som vanligt, fast de spöregna ute!
Sen har jag diskat, skruvat fast handtaget, bytt dammsugarpåse för första gången i mitt liv, dammsög hela lägenheten, tvätta alla golv, städa badrummet, rensa det äckliga röret i badrummet, städa ur en garderob och laga middag!

Gött att pyssla lite inne när det är tråkväder ute!

Sen åker ju min kära mamma till thailand i november, och jag har beställt 2 väskor, en scarf och converseskor.
Hoppas verkligen att hon hittar dom här väskorna, då skulle mitt liv bli så mycket bättre!
En rosa och en svart!! Ge mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela