jeaanetteee

9 Oktober

Publicerad 2013-10-09 18:23:00 i Allmänt,

Hej på er Sverige!
 
Jag har bestämmt mig för att jag vill börja plugga!
Men vaaaad ska man plugga till?
Jag vet iofs vad jag vill plugga till, men det kommer aldrig gå!
Jag har en allt för trög hjärna för det!
 
Jag skulle faktiskt vilja läsa till biomedicinsk analytiker, inrik. laboratoriemedicin.
Men för att ens kunna söka till det programmet så måste jag ha pluggat Biologi B, Fysik A, Kemi B och Matte C.
Allvarligt, jag klara ju knappt matte A lixom! Och kemin klara jag med nöd och näppe i högstadiet!
 
Varför ska allt vara så jävla svårt för? varför kan inte jag ha ett mattehuvud för?
Och hur ska jag ens kunna klara alla svåra kurser i själva programmet om jag inte ens klarar av dom som krävs för att söka?
Men jag tycker ju att de verkar så intressant! Forska, se skillnad på friskt blod och "sjukt" blod. Massa sånt lixom.
Åååå, fan va galen jag blir på mig själv!
Varför kan jag inte vilja plugga till nått lätt för?
Varför är inte min dröm att jobba som städerska eller tillverka papper eller nått sånt?
Hade ju underlättat mycket mer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela