jeaanetteee

Länge sen jag skrev nu!!

Publicerad 2009-11-03 22:35:07 i Allmänt,

Jaa nu va dä ett tag sen som jag skrev, så jag tänkte att jag skulle uppdatera er lite om mitt högt sagt intressanta liv!
Så va har hänt den senaste tiden? inte så speciellt mkt, jag har nog bestämmt mej för att inye flytta hemifrån förrens jag har körkort i alla fall! så nu får jag sätta fart!
Sen så hare ju vare halloween nu i helgen! jävligt lyckat faktiskt måste jag säga! Först så blev dä lute mat och föris hemma hos emma, sen så åkte vi till hennes bror och fortsatte föra sen så blev dä statt! och dä va så jävla mkt folk där!! men dä va allt jävla skojj asså!:) sen så för en gångs skull så lyckades jag få skjuts hem!! dä va skönt att vakna upp i sen egna säng bakis som man va!:P

Så ringde Bea i går mä och sa att hon, tommy och mitt lilla troll kommer och firar jul mä oss i går!! dä ska bli så kul så!!:)

Nu lyssnar jag på olas kör när dom sjunger "Angel" jag kan verkligen inte sluta lyssna på den!!:P

     

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-11-03 23:33:28

Så jäkla kul var de :D de får vi göra om snart :P hoppas maten smakade hehe ;) de var riktigt gött att få sova i sin egen säng här med :D De var lite roligt hos brosan också roligt å se annat folk RIKTIGT fulla mohaha :D

Postat av: mickan

Publicerad 2009-11-07 11:22:10

japp nu har jag klarat körkortet :) eller ja den 15 september så det var ett tag sen ;) haha tack så mkt :D

Postat av: mickan

Publicerad 2009-11-10 16:17:43

sv: haha ja, jag minns det också :) riktigt goda tider som man saknar ibland :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela