jeaanetteee

Tisdag..

Publicerad 2009-10-06 23:07:22 i Allmänt,

Jaa, jag börjar bli rätt trött på att inte ha nått att göra! Första veckan va dä ju bara gött men nu är jag så rastlös att jag varvar mä att städa huset och städa å rensa ur min garderob varannan dag! fatta va booooring mitt liv är just nu..
Jag hade tänkt dra till Sara men som vanligt får man ingen skjuts ur denna bonnehåla, bussarna går ju inte heller direkt varje timme! men jag ville verkligen dra dit! usch va jag hatar att jag inte har ett körkort och en bil, eller hellre en egen lght inne i stan! dä vore fan nått!:D

Så kommer tankarna på va man ska hitta på i morgon. Mamma åker i alla fall till Södertälje i morrn, så morgonpromenaden mä annie får jag ta ensam. Dä är så jätte kul att dä även finns en björn som springer runt i skogarna här, så jag känne rmej ju verkligen lättad över att jag får gå själv. Och min hund kan ju inte försvara mej om björnen skulle typ jaga mej. Näee usch! dä blir nog en promenad på vägen, för där borde den väl inte gå mitt på dagne?

såå, finns dä några frivilliga som vill flytta ut hit eller? Jag har verkligen inte en enda kompis som bor här ute!alla bor bara inne i stan eller på andra sidan länet typ!  Saknar när man bara kunde ringa å säga jag kommer till dej nu! shiit mitt liv har bara blevi en enda stor sopptunna! När man gick i skolan fick man i alla fall träffa sina kompisar varje dag, man hade nått att göra på dagarna. fast skolan vill jag inte tillbaka till, jag vill bara ha mina vänner utanför knuten på huset lixom.
Nu vill jag hitta en lght så jag kna flytta å sen så ska jag fixa till mitt så kallade liv!
 japp, jag peppea upp mej själv! bra gjort Jeanette!:D

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2009-10-07 00:25:11

Jag vill också flytta. Vill bo närmare stan med. Va skönt det skulla va att bo ensam och bestämma allt själv. :) då skulle jag trivas. Akta dig för björnen imorn! Du får inte bli uppäten :P

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela