jeaanetteee

MysPys helg!

Publicerad 2010-08-29 20:57:07 i Allmänt,

ååå, va jag redan saknar helgen som va!

De  började i fredags, jag skulle upp kl 8 för att hinna med allt som skulle göras, men jag somnade om och vaknade 10 i stället..
Ingen panik!

Så de va bara att kliva upp och ställa sej och baka en maraboukaka på en gång..
sen duscha, städa och fixa allt möjligt!

Sen äntligen kom min syster!
som jag har längtat efter henne!
och tommy, leah och adam så klart! ;)

På lördan blev de noramarken typ hela dagen!
leah fik en ansiktsmålning och jag fick köra adams vag, älskar att köra vagn ;)
Vi tittade, vi åt, vi handlde lite..
en norsk eller dansk tant kom fram till leah och sa att hon va kempesöt!
så tog hon kort å henne! :P haha

Sen hem och mamma lagade jättegod mat, och jag gjorde en skitgod sallad, klart de bästa på hela kvällen! ;)

Sen va de bara myyyyyys, adam är ju så myysig!
han bara skrattar..

å ja just ja!
på lördags morgonen kom mamma in med adam till mej så gosa vi i min säng..
de va såjäkla mys!
älskar den ungen!

Och i dag åkte dom hem.. :(

Men vi ses ju snart igen, på dopet..
och bea håller på och tjatar om att jag och nicklas ska läsa massa i kyrkan, ALDRIG!
Inte in för så mänga, om det bara hade varit våran släkt hade d eju varit okej, men nu äre ju tommys släkt med.. haha, så nejtack!


men, men
de blev även örebro en sväng,
köpte lite solskyddsfaktor och sånna grejjer till resan..
sen köpte martina en skräckfilm, som vi skratta oss igenom!
värsta jävla B!!

Nu ska ajg nog kolla film, i morgon blire jobb!
Underbart!

hej svej på er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-30 09:02:48

hahah jaa nästan i samma genre som Späck ! pinsamt !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela