jeaanetteee

1 December 2010

Publicerad 2010-12-01 15:48:25 i Allmänt,

Och så var det december igen då!
Härligt! :)

Min onsdag har varit väldigt lugn, vi hade Inga-Maj på besök.
Jag tror de va typ 1 år sen jag träffa henne senast, så de va kul att se henne igen :)
Annars så har det inte hänt så speciellt mycket här i dag :)

Jag kommer inte i håg om jag skrev nått om julen i förra inlägget.
Men jag skriver, så ursäkta om det blir en upprepning :P

På självaste julafton ska jag jobba fram till 14.00, sen blire hem och kolla kalle anka och äta julmat och bara umgås med familjen:)

På juldagen far vi mot Södertälje och träffar alla släktingar hos mormor och morfar, det är en tradition vi har i våran släkt.
Men pga att vi bor så långt bort så åker vi nästan aldrig dit på juldagen, men i år ska vi det.
Och det ska bli så mysigt :)

Annandagjul spenderar vi hos min kära storasyster, byter jullappar och så :)
Så den här julen kommer bli skitmysig känner jag på mej :)


Och nu till något helt annat, jag har ju tjatat länge om att jag vill till Paris, men nu har jag ett till land eller vad det är som jag gärna vill åka till.
Nämligen Hawaii!!
Fatta va jävla härligt!
Dit måste jag åka någongång:D


Palmer och blå himmel så långt ögat kan nå! :)
Inga fel inte !

Kommentarer

Postat av: Becka

Publicerad 2010-12-06 15:06:41

åh eller till los angeles :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-12-06 23:23:12

jaa, fan va härligt de skulle vara! och häftigt! jag måste till usa någon gång i mitt liv! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-06 23:23:37

jaa, fan va härligt de skulle vara! och häftigt! jag måste till usa någon gång i mitt liv! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela