jeaanetteee

äntligen fredagsmys :)

Publicerad 2010-12-17 13:52:30 i Allmänt,

men nu när idol är slut så vet jag inte riktigt va man ska glo på ikväll!
tråkigt! men jag tror de va elf i kväll, jag verkligen älskar den julfilmen.
Så mysig och rolig! nu blev jag glad! :D


Dagen började på jobbet kl 7 för min del, men jobbade bara till 12, härligt!
Iofs så har jag ju hela helgen framför mej där också! ;)

I alla fall, när jag jobbat klart så mötte jag upp nicklas på stan och hjälpte han välja ut en klapp till martina.
Sen bjöd mammsen på pizza så vi hämtade upp den på vägen hem också..

Och nu sitter jag här, men om stund så ska jag och nicklas ner i källaren och hämta upp våran fina plastgran, och sen ska vi klä den!
JULMYS!

trevlig helg på er!!
 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-12-18 21:02:56

jag ser dock ingen julgran mer än nisses som är gjord av tråd och lampor ?! jag hyser ett stort frågetecken vid ditt inlägg angående detta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela