jeaanetteee

Juldagen

Publicerad 2010-12-25 21:38:09 i Allmänt,

så va julafton över!
Den va mysig, och de ska den ju vara!
Först jobbade jag till kl 14, sen hem och fräscha upp mej och hjälpa till lite med mat och så.
När klockan slog 15 så satt vi bänkade vid kalle såklart! :)

Sen blev det julbord för hela slanten!
Så jäkla gott alltså!
Spela spel, öppna julklappar och hade mys framför tv:n till svensson, svensson och tomten är far till alla barnen! :)
Skit mysig jul !

Idag var de ju meningen att vi skulle till mormor och morfar, men vädret är ju inte de bästa!
Men för hoppningvis åker vi upp i början på januari någongång!
Jag måste träffa mormor!
Min mormor!
varför mormor?!

Ja, inte så mkt jag kan göra, förutom att finnas där!

Men nu för att bli lite glad så kan jag berätta om mina julklappar! :)
Presentkort hos frisören, och pengar fick jag av mamma
Mat-tinas kokbok och lite spagrejer av tomten
ett skrivbord av martina och nicklas
och pengar av min moster och gunnar

Sen får jag mer klappar av folket i tälje ;)

Nu ska jag vara social med martina!

Och i morgon blire örebro!

Tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela