jeaanetteee

snö va de här..

Publicerad 2010-12-16 15:58:26 i Allmänt,

Jobbet ringde kl 7:20 och frågade om jag kunde jobba fram till 12, ofc :)
Skulle börjat kl 8, men eftersom jag skulle göra mej iordning och se GÅ till jobbet i detta snöoväder.
Så snälla Sofi hämtade mej :)

Sen gick jag hem, vilket tog 40 minuter!
Det är i sånna här stunder man önskar att man bara kunde få det där jävla körkortet!!
Och apropå körkort så hade jag körlektion i går, vilket gick super! :)

Vi tränade på att backa runt hörn eller va de heter, och min körlärare sa att om jag hade haft uppkörning nu så hade jag klarat det :D
Så det känns ju jätte bra!

Efter lektionen så gick jag hem och käka frulle, sen jobbcoachen, luncha med sara och sen åkte vi till hennes småkusiner och blev sittandes där i flera timmar!
vid halv 10 va jag hemma, men de va i alla fall jättemysigt!:)

Nu tänkte jag städa mitt rum, som vanligt ligger hela min garderob utslängd på golvet, sjukt irriterande!
Sen ska jag dammsuga lägenheten och sen ska jag och nicklas skura ungnen!
Roligt va?! ;)

haha


Mitt juliga fönster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela