jeaanetteee

Söndag, söndag, söndag

Publicerad 2010-02-21 23:28:37 i Allmänt,

Denna rätt så äckliga dag! hatar söndagar, har alltid gjort, kommer alltid att göra!

Och jag som skulle till ullared i morrn och shoppa upp min förra lön. Men så har resan blivit inställd, för lite snö..
Dom fattar inte va dom har gjort! jag som skulle köpa så mycket nytt!, men det får bli en resa i slutet på mars i stället.. om jag inte hittar nån som går lite tidigare :)

Eftersom jag satte mej här i går efter jobbet så titta ja ju aldrig på OS, å missa ju då tidernas lopp!
Jag säger bara Marcus Hellner och Johan Olsson!
Faaaan, va stolt jag är över att vara svensk! :D
Men jag fatta inte hur dom orka, jag tycker alla som genomförde loppet borde få en liten medalj :)

ehm jaa, va ska jag skriva mer? kanske va som hände i helgen, typ inget..
Eller jag jobba lite smått i fredas, träffa även på Sara när jag skulle åka hem :)
I lördags så laga hela familjen utom Nicklas mat till typ 14 pers, vi börja vid 11 och va klara vid 2:P sen åkte jag till jobbet i världens snöoväder!
Och i dag har jag bara tagit det lugnt, kolla lite på OS såklart ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela