jeaanetteee

snart söndag ;)

Publicerad 2010-01-23 19:47:51 i Allmänt,

Har snart packat färdigt alla mina grejer.. Jag och emma ska ju sova i hennes broders lögenehet mitt i city hela veckan nu;) så jag har i princip packat ner hela mitt rum!! 2 stora bagar fylda med grejer, och än är jag inte klar:P hoppas vi får plats i lght bara :P

Så om ni vill nått så får ni helt enkelt ringa eller skicka sms, jag tror inte vi har innternet eller så där :P
Hur jag ska överleva utan data i en vecka får vi ta i tu me sen, det blir nog enhel del psyksamtal.. hjärnan min kommer att hamna i chock! :P

Annars hoppas jag väl på lite jobb och så i veckan, lite pengar sitter inte helt fel;)
Kanske öret? jag är siúgen på att shoppa lite:D
Och så vill jag se snabba cash emma!! min Joel Kinnaman är ju meed! så jävla snygg så jag tror jag hamnat i himmelriket ;)
Vilket påminner mej om att det är Johan Falk i morrn! oj, shit! naaajs! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen så packa det sista.. eller det packar jag nog i morgon! :D

Btw, önska mej lycka till att betee mej som en vuxen i en vecka.. Vi måste handla massa mat i morrn, fast det är bara kul tkr jag ;D

Aja, puss och hej på er småbarn!! :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-24 14:49:33

ahaha de första jag tänkte på också var att jag kommer vara utan dator i en vecka haha :P vi kommer ha super duper bra/kul =D som alltid...

Japp vi ska kolla på Johan falk fast jag redan sett alla men jag måste ju se hetingen JOEL!!!! ;) hehe



pösss

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-24 15:06:43

Joel är min!!!!!1 ;) du vet JC och JK, vi är som gjorda för varaan!:P och btw så är vi ju redan gifta! :D asså jag och joel :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela