jeaanetteee

fel fel fel fel fel

Publicerad 2010-07-28 14:13:01 i Allmänt,

Det blev fel i förra inlägget,
jag har ju 4 hjärtan
Leah, Adam, Annie och martina så klart! ;)

såå, nu är det utrett! :D


Börja dan med jobb som vanligt,
Och de va en bra dag, pensionärerna va på bra humör i dag..
Är det kanske festivaltarmen som rycker i dom? ;)

Och nu väntar jag på min kära Martina som ska komma hit så ska vi dra en sväng till Örebro,
Jag tror Nicklas skulle me, joo det ska han ! :D
Underbart att umgås med lillebrorsan, tur att han bara 1 år yngre i alla fall..
Nämen han är snäll min bror, nu vet ni det också ;)

I morgon blire jobb till 12, sen äre så jäävla festival!!!!!!!!!!
B E A utiful! (Beautiful ;)

Nu ska jag göra mej i ordning! :D



bara för att jag älskar den här bilden så mycket!!! :D

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-29 14:01:43

hhahahahahah tänkte väl det jag ! då lyfter jag på hatten och tackar så mkt för uppmärksammad kamratskap !

Postat av: mee

Publicerad 2010-07-30 13:32:19

va bra!!! då är allt bra nu då? känns utmärkt!!! :d

Postat av: martina

Publicerad 2010-08-05 20:17:05

ja, liet bättre. jag tackar för bilden ! den är fin. men för övrigt hade jag redan från början förväntat mig mer av dig. så mycket kan jag säga.

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-08-06 11:22:29

oj då! ska jag boka in en psykologtid til dej? så du kan prata av dej?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela