jeaanetteee

06.00

Publicerad 2010-06-09 22:37:45 i Allmänt,

va tiden som jag hoppa ur sängen i morse!
eller, hoppa och hoppa va de väl inte inte..
mer släpa sej ur sängen för att cykla i väg till jobbet :)

jobba till kl 1

hem och passa vovven min

sen kom martina en sväng och vi inhandla alkoholen tills på lördag :)

efter de kom sara och plocka upp mej så gjorde vi en tripp till örebro..
vill inte prata mer om de
kan ju bara säga att skattepengarna kom i dag, ni förstår antar jag ;)

och hem och kolla greys!
är dr.McDreamy död?
det får han ju inte vara!
jävla brud som springer ut och förstör allt!!

nee hörni! nu måste jag sova! är sjukligt trött!

natti natti


Balen va ju idag me,
den dagne vill jag gärna ha tillbaka!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-06-10 00:09:41

Jäkla skit missade greys idag :/ hmm får kolla på de i helgen när reprisen e =)

Jaa kan du tänka dig att ett år har redan gått!!! Sjukt fort tiden går asså!!

Postat av: martina

Publicerad 2010-06-10 09:19:27

jaa sprit med grässmak ! haha. då kan vi känna oss som små fulla kalvar på grönbete !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela