jeaanetteee

beck!!!

Publicerad 2010-06-29 21:44:14 i Allmänt,

Sorry mina trogna läsare att jag inte har uppdaterat på några dagar, men jag har helt enkelt inte haft den tiden.
Förra veckan jobbade jag 6 dagar!!!
Fett me pengar! ;)

Hela midsommarhelgen bestod av jobb, jobb och åter jobb!

På måndagen  var jag äntligen ledig, så då va det bara softa som stog på schemat..

Dagen i dag startade med en promenad till jobbet med min käre broder,
jobbade till kl2
Martina hämtade mej så mötte vi upp emmsan på stan
köpte en fin topp på rean och ännu en bikini till turkiet, nu har jag 3 st, kommer säkert bli en till :P

Sen skildes vi åt och jag och martinis hämtade upp nisse,
sen åkte vi och handlade lite:D

Sen hem, och sara kom me max, mummmmma!!

sen beslutade vi att vi skulle följa med martina och nisse på  beck!

den va sjukt läskig!
i slutet så skrek alla 4 bara rakt ut, sen började vi asgarva!
men den filmen rekomenderar jag starkt!! 

nu ska jag sova om en stund,
i morgon blire jobb till kl1, sen grillniing hors emmsan, sen utgång!
och marie-louise ska med!!:D

haha sen ska jag och m-l jobba tordags morgon! jag undrar jag ur det kommer sluta? :D

natti natti på er!!!


Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-06-30 10:30:51

hahahahaha sjukt bra rulle det där :D tråkigt att det är den sista ever bara.. men det var en mkt trevlig dag/kväll igår. idag ska bli ännu trevligare! <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela